fredag 23. mai 2008

Møte med Bill WA7NWP i Seattle - Meet with Bill WA7NWP in Seattle

Bill og Martin

Jeg fikk anledning til å møte Bill her i Seattle, han er også radioamatør og har kallesignalet WA7NWP. Det var han som tipset meg om Fry's Electronics som ligger like ved fabrikken der Boeing produserer B737. Bestefaren til Bill kom fra Fister i Hjelmeland så det var ekstra moro å møte han, jeg tror at det var moro for han også å treffe en nordmann.

I had the opportunity to meet with Bill here in Seattle, he is also a hamradio operator and have the call sign WA7NWP. He's the one who tipped me about the Fry's Electronics which is located right next to the factory where Boieng assembles the B737's. Bill's grandfather came from Fister, near Stavanger in Norway so it was very special to meet with him, I also believe that he liked to meet a fellow Norwegian as well.

P5230008_edited

Bill kjørte meg til ICOM America, noe nærmere Mekka tror jeg ikke det er mulig å komme for radioamatører i Nord-Amerika.

Bill showed me the ICOM America headquarters, I believe that that's about as close a hamradio operator can get to Mekka in North America.

P5230007_edited

 

P5230003_edited

 

P5230004_edited

 

P5230005_edited

 

P5230006_edited

Ingen kommentarer: