fredag 23. mai 2008

Parallax Basic Stamp Homework Board Kit

BasicStamp_Homework-board-kit

Jeg kom over denne Microcontroller startpakken, så den måtte jeg selvsagt bare ha, den var ikke dyr heller, kun 79US$. Jeg gleder meg til å komme hjem og begynne å eksperimentere med dette!! Det følger med deler og beskrivelser til 40 forskjellige prosjekter. Man kan også kjøpe en hel masse forskjellige moduler for å gjøre enda flere eksperimenter, jeg regner med at dette er noe jeg kan holde på med i årevis før jeg går lei!

Man kan lese mer om denne Microcontroller startpakken ved å klikke her.

Parallax-GPS

Jeg kjøpte også denne GPS modulen som passer til startpakken, kanskje det går ann å bruke dette til APRS eller noe, det skal i hvert fall bli gøy å eksperimentere med dette.

Man kan lese mer om denne GPS ved å klikke her.

Ingen kommentarer: