søndag 14. juni 2009

Ny isøks og annet breutstyr.

P6140023_edited

Vi var en tur i byen i går og så snublet vi innom butikken til Sportnett, det viste seg at de hadde tilbud på 25% rabatt på alt som var i butikken! Det var griseflaks for meg fordi jeg trengte en del nytt isutstyr fordi jeg skal på brekurs i sommer. Jeg fikk kjøpt meg isøks, snøanker, isskruer, brystsele med mer.

Jeg har en gammel isøks som jeg har hatt i 11 år, men nå ville jeg ha en ny og lettere og ikke minst kortere øks, siden den gamle er ganske lang.

P6140021_edited

Her er den gamle isøksa ved siden av den nye. Den nye isøksa er en Petzl Charlet SUM’TEC, det er en spesialøks for tinderangling.

P6140024_edited

Her er snøankeret og isskruene jeg kjøpte, så nye og balnke at det nesten er flaut.

Nå gleder jeg meg bare til sommerens brekurs og tinderangling.

Ingen kommentarer: