søndag 2. mai 2010

Worldpouch for YAESU FT-817.

P5010014_edited

I går kom vesken til Yaesu FT-817, eller PowerPort Worldpouch som den også kalles. Worldpouch er en veske som er spesialsydd til FT-817 og som kan monteres på en medfølgende rumpetaske. Vesken beskytter FT-817 ganske godt, slik at man nå kan slenge FT-817 i sekken uten å bekymre seg. Den ytre lommen er egentlig tiltenkt en batteripakke som PowerPort leverer til FT-817, men jeg har tenkt å bruke denne lommen til autotuneren Elecraft T1. Jeg tviler på at jeg kommer til å bruke rumpetasken noe særlig, men siden den følger med er det jo greit å ha den. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å bruke bare vesken og ha den i sekken siden jeg som oftest vil ha med mer enn hva rumpetasken får plass til.

P5010015_edited

Worldpouch når den er fjernet fra rumpetasken.

P5010016_edited

Worldpouch med FT-817 inni.

Ingen kommentarer: