onsdag 5. desember 2012

Bucuresti, Romania.

DSC_1166

Denne uken er jeg på jobb i Bucuresti i Romania. jeg skal være her til lørdag. Det har heldigvis blitt litt tid til å se på byen også, ikke bare flyplassen, slik det ofte blir når jeg er på jobbreiser.

DSC_1165

I sentrum av Bucuresti gikk jeg forbi Hotel Grivita, det såg ut som om det var hentet rett ut fra en skrekkfilm.

DSC_1164

Ikke overraskende, forskjellene mellom fattige og rike svært store her i Romania, noen steder ser man hus som er i en så dårlig forfattning at man ikke skjønner at det kan bo folk i de, men det gjør det, og ikke nok med at det bor folk i skurene, men de har jaggu nye biler også!! Jeg tror jeg ville prioritert litt annerledes.....

DSC_1175

Gamlebyen i Bucuresti er veldig hyggelig. Det foregår mye oppussing der nå, og de byggene som er ferdige er blitt veldig bra!

DSC_1176

DSC_1168

På bildet over kan man se litt av fjellene i Transylvania.

DSC_1177

Ett lite cockpitbilde hører selvsagt med.

Ingen kommentarer: